Strony

środa, 26 lipca 2017

Organizer z Cadence

Witam


Dziś mam dla Was kolejny post z produktami CADENCE. Od niedawna zaciekawił mnie decoupage - to technika przed którą zawsze się broniłam, nie była jakoś w moim stylu. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała, chociaż dla samego faktu jak to jest. Zrobiłam kilka rzeczy, po swojemu, i stwierdzam, że ja jako osoba bardzo mediowa, nawet tą techniką mogę się zachwycać.

Tym razem, z potrzeby chwili zajęłam się organizerem na kredki dla syna.
Zacznijmy od papieru -  ja wybrałam fajny morski papier ryżowy  ,idealny do mojej pracy.
Kartonowe tuby pomalowałam dwa razy białą akrylową farbą. Następnie docięłam papier ryżowy, posmarowałam tubę cienką warstwą kleju do decu i naniosłam papier. Całość ładnie wygładziłam, zalakierowałam matowym lakierem. Dodałam kilka dodatków : korkową taśmę, sznurek, pomalowałam środek tuby czarną farbą akrylową, oraz ( jak to ja) pochlapałam na koniec białą mgiełką Cadence - mgiełka świetnie kryjąca, to kolejny MUST HAVE w mojej pracowni, gdyż jak wielu z Was wie, prawie każdą pracę wykańczam właśnie białymi chlapaniami.






 Użyłam :
Papier ryżowy
Klej
Lakier
Mgiełka
Farba biała akryl
Farba czarna akryl
Pędzel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz