środa, 23 sierpnia 2017

Mediowy notes z Cadence

Witam


Dzisiaj  chciałam Wam przedstawić kolejny mój produkt z mediami Cadence, które możecie kupić w DpCraft.
Tym razem postawiłam na bardzo mediowy notes. Gotową bazę okleiłam papierem i  zabezpieczyłam go białym gesso - produkt dla mnie podstawowy w mediowaniu. Zabezpiecza, nadaje czasem lekkiej faktury, wykańcza ...jednym słowem, bardzo uniwersalny.
Na tak przygotowaną bazę nakleiłam różne akrylowe, papierowe i metalowe ozdoby, dodałam gazy, sizalu i całość znów zabezpieczyłam gesso, by uzyskać biały podkład pod "kolorowanie" pracy.
Dodałam również świetną pastę teksturalną - gruboziarnista, pozwala uzyskać wiele ciekawych faktur na naszej pracy. Nanosimy ją szpachelką lub pędzlem. Można ją używać również przez szablony, ale tylko takie bardzo proste, bez małych szczegółów ze względu na jej dość konsystencję oraz fakturę.
Na koniec "pokolorowałam " moją pracę mgiełkami Cadence, złotą farbą, a gdy całość wyschła bardzo dobrze, lekko rozjaśniłam białym gesso.






1 komentarz: